دکتر خسروی مطرح کرد:
 پایگاه اینترنتی هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

گروههای تکفیری با دلارهای کشورهای بی غیرت عرب و با تدبیر و حیله اسرائیل و حمایت آمریکا تشکیل شده اند

نماینده مردم مه ولات، تربت حیدریه و زاوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه گروههای تکفیری مولود نامبارک و خبیث حمله آمریکا ب عراق و افغانستان است، اظهار کرد: این گروهها با دلارهای کشورهای بی غیرت عربی بویژه عربستان، با حیله و مکر یهود و اسرائیل و با حمایت آمریکا به جان مردم بی گناه افتاده اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیمای مه ولات، ابوالقاسم خسروی افزود: آنچه امروز در دنیای اسلام شاهد هستیم که گروههای تکفیری و افراد جاهل و قسی القلب به جان ملت های مظلوم و بی دفاع و حتی زنان و کودکان افتاده اند، ریشه در تفکر و توطئه های خبیثانه یهودیت دارد.111666554488

وی تصریح کرد: قوم یهود در طول تاریخ بر پیامبران الهی جفا کردند، این قوم در صدر اسلام برای بیعت با پیامبر گرامی اسلام به اطراف مکه آمدند، وقتی منافع دنیایی و مادی شان را در خطر دیدند، نه تنها بیعت نکردند که حتی ۸۳ جنگ و سریه را بر پیامبر تحمیل کردند و در آیه ۸۲ سوره مائده نیز اشاره شده است که ” مسلما یهودیان و کسانی که شرک ورزیدندن را دشمن ترین مردم نسبت به مومنان می یابی.

وی عنوان کرد: تئوریسین آمریکایی در نظریه جنگ تمدن ها معتقد بود که بزرگترین تمدن هایی که مقابل هم قرار می گیرند، تمدن های غرب و اسلام است، آنها پس از اینکه دیدن اندیشه حضرت امام خمینی (ره) با زیبایی و طراوت خاصی دل و روح و قلب همه آزادگان عالم را تسخیر می کند و متوجه شدند در این صحنه جنگ بین دو تمدن اسلام و غرب کم آورده اند، به این نتیجه رسیدند که میان کشورهای اسلامی و مسلمان جنگ و درگیری ایجاد کنند.

نماینده مردم مه ولات، تربت حیدریه و زاوه که چندی پیش در انتخابات ریاست جمهوری سوریه شخصا حضور داشت، در ادامه سخنانش گوشه ای از دیده ها و شنیده هایش در کشور سوریه را برای حاضران تشریح کرد و گفت: روز انتخابات شروع شد، ۷ صف از دانشجویان دانشگاه حلب در حال رای گیری بودند، خدا گواه است تمام دانشجویان وقتی می خواستند پای برگه رای خود را انگشت بزنند به جای استفاده از جوهر، دستان خود را خونی می کردن و با خون خود انگشت می زدند.

وی با اشاره به اینکه در میان ملت سوریه دیگر ترس معنایی ندارد، افزود: هنگامی که از یک محل رای گیری بیرون آمدیم یک مینی بوس را با خمپاره هدف قرار دادند، حتی ۱ نفر از مردم از ترس به خانه نرفت و حتی ۱ دانشجو از صف خارج نشد؛ من خود شاهد این صحنه بودم که جوانی فرزند ۶ ساله اش را که مجروح شده بود روی تخت بیمارستان گذاشت و با اینکه خودش از ناحیه پشت ترکش خورده بود، به سرعت برگشت تا در برگزاری انتخابات کمک کند.

خسروی با بیان اینکه بعضی از رزمندگان دوران دفاع مقدس در سوریه حضور دارند، اظهار کرد: یک رزمنده پیسکسوت که در سوریه می جنگید، در حالی که خسته ولی مصمم بود و گردو غبار بر چهره اش نشسته بود به من گفت: «اگر همه سرمایه کشور ایران را به تبلیغات تبدیل می کردیم که تکفیری ها و وهابی های کثیف و خبیث را به دنیا معرفی کنیم نمی توانستیم اما اراده الهی سبب شد که اینها به سوریه و عراق بیایند و خودشان ماهیت خود را به جهانیان شناساندند.» ایشان ادامه داد: « آنهایی که نمی فهمیدند و گرایش های سیاسی روی عقلشان پرده ای از حماقت قرار داده بود و شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران می داداند، اگر حرفشان تحقق پیدا می کرد، امروز این ناامنی ها و درگیری های داخلی را در ایران داشتیم.

نماینده مردم مه ولات، تربت حیدریه و زاوه تصریح کرد: در طی ۲ ساعتی که رئیس جمهور منتخب ملت سوریه، آقای بشار اسد با هیئت ایرانی گفتگو میکرد، هرگاه در گفته هایش نام مقام معظم رهبری را می آورد، ایشان را «امام خامنه ای» می نامید. وی به ما گفت: «امام خامنه ای» ۱۱ توصیه به من کردند و هر ۱۱ توصیه ایشان را عمل کردم.

وی ادامه داد: مفتی بزرگ اهل سنت سوریه نیز که در حدود ۹ هزار طلبه زیرنظر ایشان است به ما هئت اعزامی ایرانی گفت: از قول من به مردم ایران بگویید رئیس جمهور در کشور مهم است اما «روح جامعه امام است».

خسروی در پایان با اشاره به اینکه ما ملت ایران اکنون با تدبیر حکیمانه رهبر عزیزمان در آرامش و امنیت هستیم و در شرایط خوبی قرار داریم در حالی که سایر کشورهای اسلامی با انواع مشکلات دست و پنجه نرم می کنند، خاطرنشان کرد: مبادا راه را گم کنیم و در ادای وظایفمان کوتاهی نکنیم که در برابر این ایثارها و فداکاری ها باید پاسخگو باشیم.





تاریخ: پنج شنبه 16 مرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 380
بازدید کل : 110119
تعداد مطالب : 501
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

آدرس دفاتر ارتباطات مردمی استاد خسروی :

دفتر تهران : تهران ، میدان بهارستان ، ساختمان مجلس شورای اسلامی - دفتر نمایندگان - طبقه سوم - اتاق شماره 316 تلفن : 33523901- نمابر : 33503294

دفتر شهرستان : تربت حیدریه خیابان کاشانی - بین کاشانی 8 و 10 ، جنب بانک ملی ، پلاک 160 ، طبقه فوقانی تلفن : 2235113 - 0531 نمابر : 2235114 - 0531

شهرستان زاوه - دولت آباد - خیابان امام رضا - بین امام رضای 32 و 34 تلفن : 3725560 - 0532

شهرستان مه ولات - فیض آباد - خیابان شهیدبهشتی - شهیدبهشتی 45 تلفن : 6727870 - 0532


لطفا نظرات ،پیشنهادات و انتقادات خود را با ما درمیان بگذارید- با تشکر مدیر سایت